برگزاری مرحله دوم انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری یزد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه مرحله اول انتخابات الکترونیکی مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در تاریخ ۲۵ دیماه به نصاب نرسید از برگزاری مرحله دوم این انتخابات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، علی نمازی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ درصد از دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، گفت: ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامداران برای شرکت در این مجمع ضروری است و سهامدارانی که روش غیرمستقیم را در مدیریت سهامداری خود انتخاب کرده اند نسبت به این امر اقدام کنند.

وی برگزاری این انتخابات و انتخابات اعضای مجمع و هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استان را با توجه به تعداد بالای اعضای آن مهم خواند و افزود: این شرکت از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری استان به شمار می‌رود و از سهامداران تقاضا داریم در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به عضویت ۴۵۳ هزار نفر در شرکت سرمایه گذاری استان تصریح کرد: امیدواریم با حضور حداکثری اعضا در انتخابات مجمع، افراد خبره و با تجربه برای مدیریت آن انتخاب شوند.

نمازی میزان سرمایه شرکت سرمایه گذاری استان یزد را افزون بر شش هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: سهام این شرکت متشکل از ۴۰ شرکت اقتصادی بزرگ و معتبر ایران است.

۶۲۰ هزار نفر در استان یزد دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزادسازی، ۲۷ درصد مشمولان روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند و مدیریت سهام عدالت ۷۳ درصد بقیه به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد محول شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..