کشف ۱۰۴کیلو مواد افیونی در خودروی قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران در بازرسی از خودروی یک قاچاقچی، ۸۳کیلو و ۴۰۰گرم حشیش و ۲۰کیلو و ۶۰۰گرم تریاک کشف کردند.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: ماموران پلیس استان یزد در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، کنترل محور‌های مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با رصد اطلاعاتی دقیق، یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد افیونی را در جاده مهریز ـ یزد مشاهده و دستور ایست صادر کردند، اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران در یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۴کیلو موادمخدر شامل ۸۳کیلو و ۴۰۰گرم حشیش و ۲۰کیلو و ۶۰۰گرم تریاک کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه قاچاقچی با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی زمین از محل متواری شد، خاطرنشان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۶فقره سرقت در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت باطری‌های خودرو در سطح شهر، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ طولابی نژاد ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های شبانه روزی، سارق شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی پلیسی به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با بررسی‌های لازم تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..