لغو مرخصی کارگران غیربومی در بافق

فرماندار بافق: کارگران غیربومی به ویژه خوزستانی‌ها حتی المقدور از گرفتن مرخصی و سفر به شهر‌های خود خودداری کنند.

به گزارش یزدی نیوز، سید مهدی طلایی مقدم با حضور در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: بافقی‌ها در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک رتبه اول را در استان دارند به گونه‌ای که رعایت‌ها تا ۹۷ درصد رسیده بود.

وی با اشاره به کاهش رعایت‌ها تا ۶۵ درصد افزود: با این وجود همچنان شهرستان بافق پیشتاز رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و از شهروندان می‌خواهیم مساله رعایت را جدی بگیرند.

طلایی مقدم از بافق به عنوان یک شهرستان کارگری، صنعتی و معدنی یاد کرد و اظهار داشت: یک مورد مشکوک به کرونا در بافق بود که جواب آزمایش آن منفی بود و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

فرماندار بافق از برگزاری جلسه ستاد کرونای شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مصوبات این جلسه این بود که کارگران غیربومی به ویژه کارگران خوزستانی حتی المقدور به مرخصی نروند و کارفرما نیز این مساله را مدیریت کند.

وی ادامه داد: اگر کارگران سفر ضروری داشتند در هنگام بازگشت حتما باید تست کرونا داده و سه روز در قرنطینه بمانند. همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سرویس‌های ایاب و ذهاب از اهمیت فراوانی برخوردار است.

طلایی مقدم درباره حمل سنگ آهن با کامیون به ویژه به استان خوزستان و احتمال ورود کرونای انگلیسی به استان به این وسیله گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد حتی المقدور حمل سنگ به استان خوزستان که کاهش یافته است، هم به وسیله راه آهن نقل شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..