پیام فرماندار یزد به مناسبت روز ملی شوراها

فرماندار یزد در پیامی به مناسبت 9 اردیبهشت ماه روز ملی شوراها در پیامی این روز به تمامی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان یزد تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در این پیام آورده است:

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

 بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده است و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش به سزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

اینجانب بدین وسیله فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل برنامه محوری در راستای حل مشکلات شهر و روستا با اتکا به ظرفیت های مناطق، گام برمی دارند، تبریک عرض می نمایم.

بخش نظردهی بسته شده است..