مشکلی درتامین روغن خانوار دراستان یزد نداریم

معاون بازرگانی اداره کل غله استان یزد: فروش روغن در گرو خرید سایر اجناس تخلف است و مردم با ۱۲۴ تماس بگیرند.

به گزارش یزدی نیوز، شمس الدینی در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد با اشاره به اینکه روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن روغن خوراکی وارد استان یزد می‌شود، افزود: مشکلی در بحث تامین روغن خانوار استان یزد نداریم.

وی اضافه کرد: روغن که از کالا‌های اساسی است از چهار محل بخش خصوصی، ذخیره راهبردی، بخش کشت دانه‌های روغنی و واردات دانه‌های روغنی تامین می‌شود.

معاون بازرگانی اداره کل غله استان یزد با اشاره به اینکه ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن روغن در مخازن کل کشور ذخیره سازی شده، افزود: روغن استان یزد از دیگر استان‌ها تامین می‌شود و خوشبختانه مشکلی در بحث تامین روغن خانوار نداریم و حتی فروش روغن از سطح فروشگاهی وارد سطح خرده فروشی شده است و هیچ فروشگاهی حق فروش روغن در گروه فروش سایر اجناس ندارد واین تخلف است.

شمس الدینی افزود: در بخش تامین روغن صنف هم ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن روغن از هفته آینده توزیع می‌شود که در بخش صنعتی مشکل داریم که انجمن تخصصی روغن باهمکاری جهاد و صمت مشکل رفع می‌شود.

وی یادآور شد: تصمیم داریم از طریق تحویل روغن خام به واحد‌های تصفیه روغن استان و تولید روغن در استان‌های همجوار تا حدی مشکل کمبود روغن در استان یزد را رفع کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..