اولین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی در دانشگاه یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

دبیر اجرایی اولین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی گفت: کار داوری مقالات به پایان رسیده و نزدیک به ۳۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز دکتر محسن عباسی هرفته، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد افزود: این همایش اساسا سخنران محور است نه مقاله محور، بنابراین از نخبگان و متخصصان در حوزه معماری فضاهای دانشگاهی برای سخنرانی در چارچوب محورهای همایش دعوت به عمل آمده است.

وی در خصوص زمان و محل برگزاری همایش گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد را مامور برگزاری نخستین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی کرده که همایش مذکور در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در محل تالار دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

دکتر عباسی گفت: نزدیک به ۴۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان و دانشجویان از دانشگاه‌های کشور، پارک علم و فناوری و سایر مراکز تحقیقاتی در این همایش شرکت خواهند کرد.

وی افزود: به علت محدود بودن وقت، کلیه مقالات پذیرفته شده در قالب پوستر پذیرفته و به صورت مجموعه مقالات منتشر می‌شود و سخنرانی‌ها به سخنرانان کلیدی و صاحب‌نظر در این حوزه اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: معماری فضای آموزشی در کیفیت آموزش تاثیر فراوانی دارد و این همایش به منظور رشد و بالا رفتن سطح معماری فضای دانشگاهی از جمله خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس و کیفیت آموزشی برگزار می‌شود.

به گفته وی علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره تلفن دبیرخانه همایش ۰۳۵-۳۶۲۷۳۳۸۹ تماس حاصل و یا به آدرس پایگاه الکترونیک همایش confs.yazd.ac.ir/AUS مراجعه کنند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..