فرماندار یزد:

برنامه های شوراها در سال جدید بر مبنای اقتصاد مقاومتی باشد

فرماندار یزد در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای اسلامی شهرها به عنوان یک نهاد اجتماعی در سال جدید برنامه ها و اقدامات خود را بر مبنای اقتصاد مقاومتی اجرایی سازد.

به گزارش یزدی نیوز، در آستانه نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها " محمود شاکری شمسی " فرماندار به همراه معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد حضور یافت.

فرماندار یزد در ابتدای سخنان خود با تبریک روز ملی شوراها اظهار داشت: شأن نزول این نهاد اجتماعی سپردن فعالیت های مردم به خود مردم است و خوشبختانه با فرمان حضرت امام خمینی (ره) و اجرایی شدن این فرمان در حال حاضر در کلیه مناطق شهری و روستایی کشور، بخشی از فعالیت های به دست خود مردم اجرایی می شود.

" شاکری شمسی " با تقدیر از اقدامات شورای اسلامی شهر یزد در طول یک سال گذشته افزود: خوشبختانه روند رو به رشدی را در مصوبات این شورا شاهد بودیم و با وجود کمبودهای مالی شدید در سال ۹۴، طرح های خوبی در زمینه مدیریت شهری با همکاری شهرداری اجرا شده است.

وی به روند تصویب عوارض و بهای خدمات و بودجه سال ۹۵ شهرداری یزد در کمیته انطباق نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه این کمیته تنها تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا با قوانین و مقررات است و فرمانداری یزد در این زمینه همه تلاش خود را به کار بسته است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان " سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " از سوی مقام معظم رهبری ابراز داشت: شورای اسلامی شهرها به عنوان یک نهاد اجتماعی می توانند در تحقق این شعار سهم به سزایی داشته باشند.

فرماندار یزد در پایان خواستار توجه شورای اسلامی شهر به وضعیت حمل و نقل عمومی شهر یزد شد و خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، میانگین سنی اتوبوس ها بالای ده سال می باشد که برای توسعه آن نیازمند بهسازی و نوسازی این ناوگان هستیم.

بخش نظردهی بسته شده است..