آغاز داوری هشتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، از آغاز مرحله داوری هشتمین المپیاد ورزش محلات یزد در قالب ۱۴۷ رویداد ورزشی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز؛ یوسفی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا این دوره از المپیاد به صورت مجازی برگزار می‌شود و تاکنون بیش از هزار اثر به این المپیاد در قالب ویدیو ارسال شده است.

وی افزود: این رقابت‌ها خانواده محور و فاقد هر گونه محدویت سنی است و برای این دوره از رقابت‌ها ۳۹ رشته ورزشی ویژه آقایان و ۳۸ رشته ورزشی ویژه بانوان در نظر گرفته شده که در قالب برگزاری ۱۴۷ رویداد ورزشی برگزار می‌شود.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هدف از برگزاری این المپیاد را نهادینه شدن ورزش در بین خانواده‌های یزدی، تحرک بیشتر آن‌ها در جریان زندگی شهرنشینی و ارتقای نشاط اجتماعی عنوان کرد.

یوسفی گفت: امسال نیز دستورالعمل‌های خاص برگزاری مجازی این رقابت‌ها تهیه شده و از طریق وب سایت FARHANG.YAZD.IR در اختیار عموم علاقمندان جهت شرکت در این رقابت‌ها قرار گرفته است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه حدود ۶۰۰ مدال و جمعاً ۱۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای توزیع بین برگزیدگان در نظر گرفته شده است از مشارکت مستقیم و همکاری ۲۴ هیات ورزشی و ۸۰ نفر در برگزاری این المپیاد خبر داد.

اختتامیه این دوره المپیاد ورزشی در ۲۴ اسفندماه مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..