نامگذاری ۲۸ نوزاد تفتی به نام شهدا

فرمانده سپاه شهرستان تفت: شناسنامه ۲۸ نوزاد تفتی به نام شهدا مزین شد.

به گزارش یزدی نیوز سرگرد آقایی میبدی در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان یزد گفت: در طرح ” به اسم شهید” ۲۸ خانواده نام فرزندان خود را با نام شهدا نامگذاری کردند.
وی ادامه داد: در طرح ” به نشانی شهید” نیز تمثال ۳۱۵ شهید تفتی در سطح هرستان نصب شده است، ۴۰۰ جلد کتاب با موضوع شهدا به کتابخانه‌های شهرستان اهدا و ۴۲۰ مترمربع از دیوار‌های شهرستان به نقش شهدا مزین شده است.

فرمانده سپاه شهرستان تفت با بیان اینکه برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان در شهرستان تفت از مهر ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: یادواره شهدای این شهرستان که یکی از مهمترین برنامه‌های کنگره در شهرستان‌ها است ۲۶ بهمن ماه سال جاری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

آقایی با اشاره به اقدامات انجام شده تفت در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی مرتبط با کنگره ملی شهدا، افزود: توزیع تا کنون ۱۰ هزار بسته بهداشتی، توزیع چهار هزار بسته فرهنگی، حمایت از ۴۰ نفر از بیماران خاص شهرستان در راستای طرح “نبض زندگی”، حمایت از ۱۰۰ یتیم، همکاری ۴۰۰ نفر از کارگران شهرستان در طرح “شیفت ایثار” از جمله اقدامات انجام شده در راستای کنگره شهدای استان است.

فرمانده سپاه شهرستان تفت ادامه داد: اهدای ۱۸۵ واحد خون، آزادی چهار زندانی غیر عمد در راستای طرح “موسم پرواز”، تهیه و انتشار ۲۸۰ دقیقه کلیپ و موشن گرافی مرتبط با شهدا در شهرستان، دیدار با ۳۰۰ خانواده شهید و ۲۰۰۰ رزمنده، توزیع ۴۰۰ جلد قرآن در شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده مرتبط با کنگره شهدا است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..