همسران جانبازان ضایعه نخاعی استان یزد تجلیل شدند

همسران جانبازان ضایعه نخاعی استان یزد در مراسمی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد برگزار شد، تجلیل شدند.

حجت الاسلام «عباس زارع» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این آیین که در آسایشگاه جانبازان ضایعه نخعی شهرستان یزد برگزار شد، به حرکت مردانه‌ی زنان بزرگ تاریخ اشاره کرد و گفت: همسران جانبازان به ویژه جانبازان ضایعه نخاعی، پرستارانی هستند که زینب وار زندگی می کنند.

وی به مشکلات جانبازان ضایعه نخاعی نیز اشاره و اضافه کرد: پاداش معنوی بسیاری از همسران جانبازان به ویژه جانبازان ضایعه نخاعی شاید به مراتب بیشتر از همسران شهدا باشد.

زارع بیان کرد: قطعاً اجر همسران جانبازان قابل تقدیر در دنیا و در قالب چنین مراسم‌هایی نیست و در واقع این آیین‌ها و مراسم ها تنها دلخوشی برای خود ماست.

«جمال الدین عزیزی» شهردار یزد نیز در این مراسم ضمن ایراد سخنانی، پاداش همسران جانبازان را عظیم خواند و از خداوند سلامت آنها برای ادامه این ایثارگری بزرگشان را خواستار شد.

تجلیل جانبازان ضایعه نخاعی از «عباس ملازینلیـ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و همچنین حجت الاسلام «عباس زارع» رئیس بنیاد شهید استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان نیز از همسران جانبازان ضایعه نخاعی استان تقدیر شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..