فعالیت ۵۳ شعبه اخذ رای در مهریز

no-thumbs

معاون فرماندارمهریز با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای برای دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس در این حوزه هیچ تغییری نداشته است، گفت: 53شعبه آماده دریافت آراء مردم این شهرستان در 10 اردیبهشت ماه هستند.

به گزارش یزدی نیوز «محمدزارع زاده» معاون فرماندارمهریز بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای برای  دومین مرحله  انتخابات دهمین دوره مجلس در این حوزه هیچ تغییری نداشته است، گفت: ۵۳شعبه آماده دریافت آراء مردم این شهرستان در ۱۰ اردیبهشت ماه هستند.

وی اعلام کرد: از مجموع ۵۳ شعبه اخذ رای ، ۲۷ شهری و ۲۶ روستایی و از این تعداد ۳۷ صندوق ثابت و ۱۶ صندوق نیز سیار می باشدو در هر شعبه یک نفر به عنوان نماینده فرماندار مستقر است.
زار ع زاده گفت:تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه های مهریز، ابرکوه ، بافق ، بهاباد و خاتم در این مرحله انتخابات ۱۲۱هزار و۲۹۳نفربه علاوه تعداد متولدین ۷اسفند ۱۳۷۶ تا ۱۰اردیبهشت ۱۳۷۷است.
وی خاطرنشان کرد: تمام برگزارکنندگان انتخابات،‌ازعوامل اجرایی، بازرسی، نظامی و امنیتی در این حوزه انتخابیه به وظایف خود آگاه هستند و جلسات آموزشی و توجیهی خوبی در این زمینه برگزارشده است.
به گزارش صبح مهریز؛حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور است و در مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس محمدرضا صباغیان با ۲۷ هزار و ۴۸۳ معادل ۲۴.۵۷ درصد و محمدرضا بابایی با ۲۲ هزار و ۱۴۱ رای معادل ۱۹.۷۹ درصد بیشتر آرا را دراین حوزه کسب کردند و انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد.

بخش نظردهی بسته شده است..