اداره کل اوقاف استان یزد رتبه برتر کشور را کسب کرد

no-thumbs

همزمان با برگزاری هفتمین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تهران، از عملکرد برنامه سال 94 اوقاف استان یزد تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز هفتمین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به مدت دو روز در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.

در این مجمع سراسری که با حضور ۴۰۰ نفر از مدیران، معاونان، مسئولان و کارشناسان سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، راهکارهای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اولویت بخشی به آن در ارتقای بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه در سازمان اوقاف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس، همچنین در این مجمع از استان‌های برتر در حوزه عملکرد سال ۹۴ همچنین طرح نوروزی آرامش بهاری تجلیل به عمل آمد که در استان یزد از حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف استان، حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی معاون فرهنگی، رمضانعلی خادمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، محمدرضا فروزانی مسئول مالی اختصاصی، آسیه خشنود مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمد صادقیان مسئول روابط عمومی، حجت‌الاسلام مجید کرمی رئیس اداره اوقاف میبد، حجت‌الاسلام فلاح رئیس اداره اوقاف تفت تجلیل شد.

بخش نظردهی بسته شده است..