سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد:

با تساوی برابر داماش به هدف خود رسیدیم

no-thumbs

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت : با تساوی برابر تیم داماش گیلان به هدف خود رسیدیم .

به گزارش یزدی نیوز عبدالمجید باقری نیا  در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و فولاد یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : کسب نتیجه مساوی در رشت و برابر تیم داماش برای ما نتیجه قابل قبولی بود که به این هدف خود رسیدیم اما نیم نگاهی نیز به کسب پیروزی داشتیم ولی به هر صورت نتیجه مساوی نیز برای ما راضی کننده بود .
وی اظهار کرد : در دیدار برابر داماش گیلان بازیکنان تیم فوتبال فولاد یزد به خوبی فشار نیمه اول را تحمل کردند و در نیمه دوم نیز توانستند یک بازی متعادلی را با این تیم به نمایش بگذارند و این در حالی است که در این بازی نیمکت ما به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن خالی بود .
وی ادامه داد : البته ما تیم داماش گیلان را آنالیز کرده بودیم و روی نقاط قوت این تیم کار کردیم که خوشبختانه بازیکنان تیم فولاد یزد نیز در این دیدار به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین بازی پیاده کردند و پیش بینی های ما درست درآمد .
سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد ادامه داد : با کسب این نتیجه مساوی ، وضعیت ما در جدول بهتر می شود و شانس بقای ما در لیگ دسته اول افزایش یافته و به طور حتم در رقابت های لیگ دسته اول خواهیم ماند .
تیم های فوتبال داماش گیلان و فولاد یزد عصر دوشنبه در هفته سی و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت .
پیش از این مسابقه و تا پایان هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم های فوتبال فولاد یزد و داماش گیلان با کسب ۳۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های هیجدهم و نوزدهم جدول رده بندی قرار داشتند .
به گزارش ایرنا،در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان، ۲۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت پنج تیم انتهای جدول از رقابت های لیگ دسته اول سقوط می کنند .
 

بخش نظردهی بسته شده است..