افتتاح مصوبه سفر رئیس دستگاه قضا؛

ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد بهره‌برداری شد

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد گفت: با افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد، یکی دیگر از مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به استان یزد محقق شد.

به گزارش یزدی نیوز، مجید دهقان در آیین افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد اظهار داشت: یکی از مراکز پرتردد و شلوغ قضایی استان، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است که در سفر سال گذشته ریاست قوه قضاییه به استان یزد بحث ورودی این ساختمان و لزوم توجه به کرامت مراجعان در بدو ورود به ساختمان‌های پر تردد تأکید شد.

وی تصریح کرد: این ساختمان که با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال و زیربنایی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع امروز به بهره‌برداری رسید، با اهتمام بر مسئله تکریم ارباب‌رجوع و سهولت در ورود و خروج ارباب‌رجوع در عین رعایت همه الزامات امنیتی است.

دهقان با اشاره به تأمین اعتبار ساخت و تجهیز این ساختمان از محل اعتبارات خاص در اختیار رئیس دستگاه قضا بیان کرد: این ساختمان شامل سه سالن محل انتظار و دریافت راهنمایی مراجعان، بازرسی خواهران و برادران است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح، ضمن به نتیجه رسیدن یکی دیگر از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان، وضعیت ورودی این ساختمان نیز ساماندهی و ورود و خروج ارباب‌رجوع تسهیل شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..