مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خبر داد؛

مشارکت ۶۷ میلیارد ریالی مردم یزد در اجرای طرح مودت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح مودت در امامزادگان و بقاع متبرکه یزد خبر داد و گفت: یزدی‌ها مشارکت ۶۷ میلیارد ریالی در اجرای این طرح داشتند.

حجت‌الاسلام حسین زارع زاده با اشاره به اینکه طرح مودت، طرحی در راستای عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه استان است، اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار دارالعباده یزد ۶۷ میلیارد ریال در اجرای این طرح مشارکت کردند.

وی عنوان کرد: یزدی‌ها مردمی متدین و دوستدار اهل بیت(ع) هستند بر همین اساس همواره در عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه پیشقدم بوده اند.

زارع زاده ادامه داد: مردم این استان به صورت خودجوش نذورات غیرنقدی خود را با توجه به نیاز بقاع متبرکه از قبیل مصالح ساختمانی، فرش، لوازم گرمایشی و سرمایشی همچنین لوازم جاری و مصرفی اهدا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: مردم درالعباده شهرستان یزد قریب به ۲۵ میلیارد ریال، میبد ۲۰ میلیارد ریال و اردکان با ۱۸ میلیارد ریال بیشترین نقش را در اجرای طرح مودت در امامزادگان داشتند.

وی، اجرای طرح جامع در امامزادگان و بقاع متبرکه را از برنامه اصلی اوقاف و امور خیریه استان دانست و اظهار داشت: طرح مودت کمک قابل توجهی در راستای اجرای طرح جامع امامزادگان دارد و با مشارکت بیشتر خیران در این طرح می توان در آینده‌ای نه چندان دور، تمام طرح‌های عمرانی بقاع متبرکه را به اتمام رساند.

زارع زاده با بیان اینکه نذورات مردمی و اعتبارات اندک دولتی به تنهایی کفاف مرمت و بازسازی بقاع متبرکه استان را نمی‌دهد، عنوان کرد: این طرح با هدف جذب مطلوب و بهینه کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیران برای بقاع متبرکه استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مردم خیر و نیک اندیش استان یزد با مراجعه به مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان می توانند در این طرح مشارکت کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..