نظارت جدی بر انتخابات در چارچوب مقررات

no-thumbs

مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد گفت: نظارت عالیه در تمامی مراحل دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با جدیت و در چارچوب مقررات انجام می گیرد .

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید ناصر محمدی عصر روز دوشنبه در همایش ناظران شورای نگهبان مهریز به اهمیت مرحله دوم انتخابات و کار ناظران در این مرحله اشاره و افزود: تمامی مقدمات فعالیت در این بخش بعمل آمده است .
وی ادامه داد: ناظران و سرناظران در پنج شهرستانی که در مرحله دوم انتخابات در آنها برگزار می شود آموزش های لازم توجیهی را در جلسات مکرر آموخته اند و در زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
این مسئول تاکید کرد: تمامی ناظران و سرناظران باید طبق مقررات و با نظم و خیلی جدی در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه وظایف خود برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام دهند .
محمدی گفت: در مرحله دوم یک همکاری جدی بین تمامی عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات قانونمند در سطح این حوزه گسترده صورت گرفت .
رییس شورای نگهبان استان یزد تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم و جدی با حضور گسترده آحاد مردم موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب و یاس دشمنان انقلاب اسلامی است .
محمدی گفت: انتخابات سالم و پرشور موجب جلب اعتمادمردم ولایی و انقلابی به نظام و کشور است که قطعا در مرحله دوم انتخابات نیز اتفاق خواهد افتاد .
مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه در پنج شهرستان مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه برگزار می شود .
به گزارش ایرنا،افزون بر یکهزار ناظر در این مرحله از انتخابات مشارکت دارند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..