فرماندار یزد تأکید کرد؛

در انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان دقت لازم به عمل آید

فرماندار یزد دقت در انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان جامعه مهم دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از شیوه های اطلاع رسانی به روز و به کارگیری صحیح از آن می تواند در مرتفع شدن بسیاری از مسائل فرهنگی راهگشا باشد.

به گزارش یزدی نیوز، اولین جلسه شورای توسعه فرهنگی شهرستان یزد در سال جاری به ریاست فرماندار و با حضور  مسئولین ذیربط برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با بیان اینکه پرداختن به مقوله فرهنگ از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: بحث فرهنگ یک موضوع بسیار پیچیده است زیرا که این موضوع در هر منطقه و جامعه ای با هم متفاوت بوده و برای تغییر و احیای آن نیز نیازمند فعالیت طولانی مدت است.

فرماندار یزد اظهار داشت : فرهنگ هر جامعه ای را مجموعه ای از باورها،‌ارزش ها ، اعتقادات و هنجارهای تشکیل می دهند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند.

وی دقت در انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان جامعه مهم دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از شیوه های اطلاع رسانی به روز و به کارگیری صحیح از آن می تواند در مرتفع شدن بسیاری از مسائل فرهنگی راهگشا باشد.

 " شاکری شمسی " با تأکید به اینکه رصد و شناسایی مسائل و مشکلات فرهنگی باید همواره مورد توجه مسئولان باشد گفت: برای رفع چالش هایی که امروز در حوزه فرهنگی جامعه به وجود آمده است نیازمند برنامه ریزی منسجم و بلند مدتی هستیم زیرا که این مسائل نیز به صورت دفعی به وجود نیامده است.

فرماندار یزد در پایان تصریح کرد: شرایط امروز جامعه ، مجموعه ای از فرصت ها و تهدیدات را در اختیار  دست اندرکاران امور فرهنگی گذاشته است که برنامه ریزی و اولویت های بندی آن ها از ضرورت های لازم محسوب می گردد.

بخش نظردهی بسته شده است..