همه معلمان حق التدریسی استان یزد استخدام می‌شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد: در حال رایزنی با وزارتخانه هستیم تا همه معلمان حق التدریسی در مدت کوتاهی استخدام شوند.

به گزارش یزدی نیوز موحدی فرد گفت: تعدادی معلم حق التدریسی داریم که در یک مرحله ۳۹۴ نفر انتخاب، امتیاز بندی و راستی آزمایی شده و به تهران معرفی شدند.
وی با بیان اینکه تغییر وضعیت ۵۱۲ نفر باقی مانده است افزود: خوشبختانه با رایزنی‌هایی که مجمع نمایندگان استان با کمیسیون آموزش مجلس داشتند یک سهمیه جدید برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شد که ما ۵۱۲ سهمیه داریم که بخش عظیمی استخدام خواهند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه تنها تعداد اندکی باقی می‌مانند، گفت: در حال رایزنی هستیم و چهارشنبه هم برنامه نشست با وزارتخانه داریم که امیدواریم بتوانیم مشکل همه معلمین حق التدریسی حل شود.
موحدی فرد با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی باید تمام حق التدریسی‌ها به پیمانی تغییر وضعیت یابند افزود: ممکن است مرحله استخدامی زمان بر باشد، اما همه معلمین کد پرسنلی دارند و در یکی دو هفته آینده مشکل اکثر آن‌ها حل خواهد شد.
وی همچنین به آزمونی که برای استخدام گرفته می‌شود اشاره کرد و گفت: آزمون، جزئی از برنامه استخدام است به طوریکه معلمین به نوبت به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده ودر پایان دوره آزمون برگزار و کار استخدام انجام می‌شود.

جمعی از معلمین حق التدریسی استان یزد که نسبت به تغییر وضعیت خود اعتراض داشتند مقابل استانداری تجمع کردند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..