۳۵ هزار مشترک برق در استان یزد اضافه می شود

no-thumbs

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: مشترکان برق استان در سال گذشته 611 هزار و 286 بوده که پیش بینی می شود امسال این رقم از 646 هزار مشترک عبور کند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا صحتی درباره اقدامات کاهش پیک بار در حوزه کاهش تلفات و مدیریت مصرف افزود: در هدف امسال اقدامات کاهش پیک به میزان ۹۴ مگاوات در دستورکار قرار گرفته و این درحالی است که سال گذشته این میزان ۵۵ مگاوات بوده است.
وی با اشاره به سهم ۴۴.۶ درصدی صنایع در پیک بار سال جاری اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۲۶۱ واحدصنعتی استان در طرح تعمیرات و تعطیلات مشارکت داشتند که بر اساس آن ۲۲ میلیارد ریال پاداش دریافت کرده اند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اضافه کرد: حدود پنج میلیارد ریال پاداش به ۶۹ واحد صنعتی همکار در طرح ذخیره عملیاتی در سال ۹۴ پرداخت شده است.
صحتی درباره سهم بخش های مختلف در پیک بار امسال خاطرنشان کرد: سهم مشترکان کشاورزی ۱۳ درصد و ۲۲ درصدی مشترکان خانگی در پیک بار سال جاری پیش بینی شده و استان یزد با فرهنگ سازی ۱۵ هزار دانش آموزیزدی و جلب مشارکت ۳۸۰ مشترک کشاورزی به عنوان یک الگوی کشوری در فرهنگ سازی مدیریت مصرف مطرح خواهد شد.
این مسئول همچنین به رقم ۹۷۶ هزار مگاوات بر ساعت فروش انرژی در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: پیش بینی می شود این رقم از یک میلیون و ۳۱ هزار مگاوات بر ساعت فراتر رود.
وی ادامه داد: پیش بینی ها نشان می دهد فروش انرژی استان یزد در بخش تجاری از ۲۲۷ هزار و ۱۷۴ مگاوات ساعت سال قبل به بیش از ۲۴۴ مگاوات ساعت در سال ۹۵ برسد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به بخش کاهش تلفات انرژی از اقدمات کاهش پیک امسال در حوزه فشار متوسط شامل ۷۵.۸مگاوات در بخش مدیریت مصرف و چهار مگاوات در این حوزه خبر داد.
به گزارش ایرنا،وی تصریح کرد: در برنامه های حوزه فشار ضعیف هم این اقدامات شامل ۱۱.۲ مگاوات در بخش کاهش تلفات و ۳ مگاوات در بخش مدیریت مصرف خواهد بود.

بخش نظردهی بسته شده است..