همزمان با دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از ۴۳ طرح در مهریز

همزمان با دهه مبارک فجر ۴۳ طرح در زمینه‌های مختلف در شهرستان مهریز به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز همزمان با دهه مبارک فجر، ۴۳ طرح در زمینه‌های صنعتی، عمرانی و توسعه روستایی در مهریز به بهره برداری رسید.

استاندار یزد گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲۳۳ میلیارد تومان هزینه شده است و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

طالبی افزود: واحد تولیدی نخ بخیه و ماسک با ظرفیت سالانه ۱۵ میلیون نخ بخیه و ۱۰۰ میلیون ماسک، کارخانه تولید ظروف پلاستیکی با ظرفیت تولید ۸۰۰ تن، شرکت تولیدی فراورده‌های پروتئینی با ظرفیت تولید روزانه ۲۵ تن انواع سوسیس و کالباس، واحد تولیدی کارتن با ظرفیت ۱۸۰۰ تن کارتن و طرح توسعه تولید تجهیزات مکانیکال تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب مهمترین طرح‌هایی بود که در بخش صنعت در مهریز به بهره برداری رسید.

وی افزود: در بخش راهداری نیز ۴ طرح از جمله، نصب و راه اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مهریز – خاتم، ساخت و تکمیل تقاطع غیر هم سطح شهرک صنعتی، روکش آسفالت محور مهریز انار و احداث ساختمان جدید اداره راهداری مهریز افتتاح شد.

استاندار همچنین با حضور در منشاد به طور همزمان ۱۸ طرح روستایی را افتتاح کرد.

طالبی گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و توسعه روستایی است.

وی همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح آموزشی، درمانی و عمرانی شهرستان مهریز را که عمدتا با مشارکت خیران مهریزی و بنیاد برکت اجرا خواهد شد به زمین زد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..