برنامه‌های هفته کارگر در استان یزد اعلام شد

no-thumbs

اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر در استان یزد و با تاکید بر سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوز با توجه به اهمیت جایگاه کار و تلاش در جامعه و تجلیل و تکریم مقام کارگران تلاشگر استان یزد، برنامه‌های هفته کارگر از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام شد.

از مهمترین برنامه‌های این هفته که از امروز یکشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و سومین شهید مهراب با اهداء گل و غباررویی از گلزار شهدا آغاز شده است، برگزاری جشن بزرگ کارگری و جشنواره تجلیل از کارگران نمونه استان در شب پنجشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه است.

دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، نشست سه جانبه‌گرایی با حضور استاندار، نشست تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، همایش بزرگداشت هفته و روز جهانی کارگر و روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، گردهمایی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، جنگ جهادگران عرصه صنعت و تولید و تجلیل از واحدهای نمونه و مراسم تجلیل از زنان کارگر از دیگر برنامه‌های مهم هفته کارگر در استان است.

عیادت و دلجویی از بیماران بیمارستان شهدای کارگر، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دیدار با  خانواده‌های شهدای کارگر، حضور کارگران در نماز جمعه و مراسم تفسیر قران با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان استان و برگزاری برنامه‌های ورزشی نیز از برنامه‌های اعلام شده به همین مناسبت است.

هفته کارگر امسال از یکشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه تا شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه با عناوین "کارگران، امام و انقلاب"، "کار و نشاط اجتماعی"، "کارگران، امید به آینده و تامین اجتماعی"،‌ "کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی"، "زنان، کار و توسعه اجتماعی"، ‌"کارگر و معنویت"  و "روز کار و کارگر"، نامگذاری شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..