رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر اردکان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردکان خودرویی برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اردکان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در اردکان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدحسین حاجی اسماعیلی اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح در اردکان به صورت خودرویی آغاز می شود.

وی عنوان کرد: مسیر راهپیمایی از بلوار ولیعصر(عج) آغاز می شود و از مسیرهای میدان امام علی(ع)، میدان امام حسین (ع)، میدان چادرملو، بلوار شهید عاصی زاده، میدان شهدا، میدان آیت الله خاتمی عبور می کند و پس از توقفی کوتاه، قطعنامه در میدان شفق قرائت می شود.

حاجی اسماعیلی یادآور شد: در روستاهای کم جمعیت با نظر بخشداران و دهیاران می توان به صورت پیاده و با رعایت فاصله اجتماعی، راهپیمایی امسال را برگزار کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی ازویژگی های انقلاب اسلامی ایران، داشتن اهداف بلندمدت و جهانی است.

وی با بیان اینکه امت انقلابی به هیچ وجه از تحقق آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپارند، تصریح کرد: مردم اردکان نیز همچون مردم سایر نقاط ایران اسلامی، وفادار به آرمان‌های انقلاب در مسیر تحقق اهداف انقلاب گام بر می دارند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..