قاضی پاکدست یزدی تجلیل شد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: قاضی پاکدست، نفوذ ناپذیر، قانون مدار و با مناعت طبع، سرمایه دستگاه قضایی است که باید مورد اعتزاز، تکریم، تشهیر و تجلیل قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، با حضور رئیس کل و شورای معاونین دادگستری استان یزد از قاضی جوان و نفوذ ناپذیر دادگاه انقلاب استان یزد تجلیل شد.

 

رئیس کل دادگستری استان یزد با اعطای لوح تقدیر در جلسه شورای معاونین دادگستری استان یزد، از ایمان جعفری، قاضی جوان و نفوذ ناپذیر دادگستری شهرستان مهریز تشکر کرد.

 

در بخشی از متن این لوح آمده است:

عزت نفس شما و شکست ناپذیری و مغلوب نشدن در برابر وسوسه مالی ارباب رجوعی در امر قضا ستودنی است که از آثار این عزت نفس، احساس ارزشمندی و تن ندادن به ذلت و خواری، پرورش شخصیت مستحکم، تقویت اراده و خودباوری و ظلم ستیزی است که شما در این آزمون الهی سربلند در آمدید.

 

لذا اکنون به مصداق حدیث شریف رضوی (مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ) این لوح سپاس تقدیم شما می‌گردد. البته باید دائماً هشیار بود و معارف دینی خود و معارف انقلابی خود را هر چه می توان مثل پاره‌های پولاد تعمیق کرد.

امید است همواره در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) در تمام شئون زندگی موفق و مؤید باشید.

 

گفتنی است روحیه ایثارگری و عدم اقبال به متاع دنیوی موجب شد این قاضی بلافاصله پس از تعزیز و تجلیل در طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شرکت کرد و در یک اقدام خداپسندانه دیگر، هدیه نقدی دادگستری را نیز به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..