پیشتازی کارفرمایان یزدی در اجرای برنامه‌های عام المنفعه

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: کارآفرینان استان یزد علاوه بر حضور در امر تولید، در امور عام المنفعه و مذهبی نیز نقش پررنگی دارند.

به گزارش یزدی نیوز عماد تشکری در بازدید از نمازخانه شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی گفت: ترویج فرهنگ نماز در واحد‌های تولیدی یکی از اقدامات فرهنگی حوزه اجتماعی این اداره کل است و خوشبختانه در حوزه نماز استان یزد جزو اولین‌ها در کشور است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی در این حوزه یکی از واحد‌های تولیدی پیشگام است، افزود: کارآفرینان استان یزد علاوه بر حضور در امر تولید، در امور عام المنفعه و مذهبی نیز نقش پررنگی دارند.

تشکری ادامه داد: اکثر واحد‌های تولیدی بزرگ استان یزد دارای نمازخانه و مسجد است. حضور همیشگی در عرصه‌های مذهبی از قبیل مسجدسازی، مدرسه سازی، ساخت درمانگاه و مراکز بهداشتی و درمانی، کمک به نیازمندان، زلزله زدگان و… نشان از روحیه خدمت رسانی مدیران بخش خصوصی در یزد دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد نیز با تشکر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: حضور مدیران رده بالای این اداره کل در بازدید‌ها نشان از اهمیت جایگاه موضوع نماز برای آن اداره است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در این دوران از نماز کمی فاصله گرفته ایم، اظهار داشت: برخی مدیران فکر می‌کنند زمان اقامه نماز جماعت برای کارگران سبب ضرر و زیان به شرکت می‌شود که این طور نیست. نماز جماعت در شرکت برکاتی دارد و هرچه برای نماز کار کنیم سرمایه گذاری کرده ایم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..