کمک ۱۰ هزارمیلیاردی خیرین در حوزه سلامت

no-thumbs

قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی درامور مشارکت های مردمی گفت: سال گذشته خیرین 10 هزار میلیارد ریال (هزار میلیارد تومان) در زمینه های مختلف به بخش سلامت کمک کردند.

به گزارش یزدی نیوز محمدهادی ایازی در گردهمایی خیرین سلامت استان یزد که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد افزود: کمبود زیر ساخت های در بخش بهداشت و درمانی با مشارکت مردم و خیرین رفع می شود.
وی اظهار کرد: نیازهای توسعه ای زیر ساخت ها در بخش سلامت ایجاب می کند که زمینه مشارکت خیرین در این حوزه بیش از گذشته باشد.
معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان اینکه در استان یزد هم شاهد مشارکت مردم و خیرین در زمینه سلامت هستیم اظهار کرد: بسیاری از خیرین این خطه بناهای بسیار بزرگی در بخش سلامت در کشور احداث کرده اند.
ایازی با بیان اینکه مبنای انقلاب اسلامی براساس واگذاری فعالیتها به مردم است خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور فعال و گسترده مردم در عرصه های مختلف بودیم و به توفیقات خوبی هم دست یافتیم.
*** وجود ۶۲۰ سازمان مردم نهاد در بخش سلامت
ایازی با اشاره به وجود ۶۲۰ سازمان مردم نهاد در بخش سلامت در کشور گفت: دغدغه اصلی این سازمان ها سلامت مردم هستند.
وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت بر فراهم شدن زمینه مشارکت مردم در بخش سلامت تاکید دارند که خوشبختانه این موضوع در کشور محقق شده است.
قائم مقام مشارکتهای مردمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم در این آیین گفت: مردم متدین و سخت کوش این استان از دیر باز در انجام کارهای خیر مشارکت داشتند.
به گزارش ایرنا، احمد حائریان با بیان اینکه بسیاری از ساختمان های بهداشتی و درمانی استان توسط خیرین ساخته شده است افزود: در تمام پروژه های این حوزه خیرین استان ردپای از خود برجا گذاشتند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..