فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد

آزادی ۴۰ زندانی غیرعمد به نیت شهدای یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد در راستای کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده یزد خبر داد.

سردار «رضا پورشمسی» در آیین امضای تفاهم‌نامه اداره کل زندان‌های استان با سپاه الغدیر اظهار کرد: به نیت شهدای استان و در راستای طرح «موسم پرواز»، یکی از طرح های چهل گانه دومین کنگره ملی شهدای استان، ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد آزاد می شوند.

وی با بیان اینکه زمینه آزادی این ۴۰ زندانی تا پایان سال و با همکاری دستگاه قضایی استان، خیران و هیات های عزاداری فراهم می شود، افزود: این اقدامات خیر خواهانه به نیت و با نام ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و درالعلم یزد انجام می شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان با اشاره به تفاهمنامه با اداره کل زندان ها، گفت: با امضای این تفاهمنامه، خانواده های زندانیان در زمینه مسائل اجتماعی با همکاری معاونت اجتماعی سپاه، در زمینه بهداشتی و پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و در خصوص آموزش و ایجاد اشتغال با سازمان بسیج سازندگی استان تحت پوشش قرار می گیرند.

به نقل از کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی شهدای استان دارالعباده و دارالعلم یزد، سردار پورشمسی افزود: زندانیان زن نیز با همکاری مجموعه بسیج جامعه زنان و با استفاده از ظرفیت های بسیج حمایت می شوند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..