افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهری بافق

مدیر پروژه طرح فاضلاب شهری بافق: تصفیه خانه فاضلاب شهری بافق در ۱۰ هکتار با پیشرفت کنونی ۹۷ درصد در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، نادر محمد باقری مدیر پروژه طرح فاضلاب شهری بافق گفت: مکان تصفیه خانه فاضلاب شهری بافق در ۱۰ هکتار با پیشرفت کنونی ۹۷ درصد در حال تکمیل است و در دهه فجر افتتاح می‌شود

وی با اشاره به تکمیل ناحیه ب در شهرستان و نصب ۶ هزار انشعاب به همت مردم، افزود: تاکنون ن حدود هفت هزارو ۵۰۰ نفر درخواست انشعاب کردند.

مدیر پروژه فاضلاب شهری بافق گفت: پیمانکار در شهرک‌های زیتون، مناجات یک و دو، امام حسین (ع) و موحدین در حال نصب حدود سه هزار انشعاب است و تا هفته آینده یک پیمانکار دیگر برای نصب سه هزار انشعاب در مناطق عدالت، شهرک امام علی (ع) و امام رضا (ع) آغاز بکار می‌کند.

محمد باقری افزود: داخل شهر بافق نصب ۱۵ هزار انشعاب پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در شهر ۲۲۰ کیلومتر لوله گذاری انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۱۴۰ کلیومتر لوله گذاری انجام شده که شامل ۱۲۳ کیلومتر داخل شهر و ۲۲ کیلومتر بیرون شهر است.

مدیر پروژه طرح فاضلاب شهری بافق افزود: خط انتقال از بلوار کشاورز تا تصفیه خانه و از تصفیه خانه به معدن چغارت است که اعتبار هزینه شده این طرح حدود ۱۸۵ میلیارد تومان است و ۱۴۵ میلیارد تومان دیگر برای اتمام طرح برآورد شده است.

محمد باقری گفت: پیش بینی می‌شود شبکه داخل شهر تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..