استاندار یزد:

۴۵ درصد تخت های بیمارستانی استان در اختیار غیربومی ها

استاندار یزد گفت: وجود پزشکان مومن معتقد و ظرفیتهای مناسب پزشکی موجب شده است تا 45 درصد تخت های بیمارستانی این استان از سوی بیماران غیربومی از استانها مجاور و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس اشغال شود.

به گزارش یزدی نیوز سیدمحمد میرمحمدی عصر روز شنبه در کارگروه سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان افزود: این استان از نقاط پرقوتی برخوردار است که می تواند پایه قوی برای اجرای برنامه های وازرتخانه ها باشد .
وی اظهار کرد: یکی از این نقاط قوت هماهنگی و همدلی میان مدیران و مسئولان دستگاههای مختلف و محیط سالم و آزاد برای خدمت به مردم است.
استاندار یزد ظرفیت های بالای پزشکی و وجود پزشکان مومن و متعهد را دیگر ظرفیت این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: این استان با برند پزشک حاذق و امکانات مطلوب می تواند یکی از مراکز درمانی بسیار خوب و موثر در کشور باشد.
میرمحمدی با اشاره به فعالیتهای مناسب در بخش بیماریهای واگیردار و غیرواگیردار در جهت پیشگیری تاکید کرد: این آمادگی در همه مدیران استان یزد وجود دارد با تجربه و اعتقادات موجود پزشکان در این مسیر گامهای موثری بردارد.
به گزارس ایرنا ،در این کارگروه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از معاونان وی حضور داشتند.
دکتر قاضی زاده هاشمی عصر جمعه به همراه معاونان و مسئولان این وزارتخانه به یزد سفر و بعد از شرکت در چند برنامه پیش از ظهر امروز در همایش ملی سلامت با عنوان غلبه بر دیابت شرکت کرد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..