شرایط مطلوب امنیتی استان؛ محصول سرعت، دقت و اراده نیروی انتظامی یزد

استاندار یزد با اشاره به شرایط نسبتا مطلوب استان یزد در شاخص های امنیتی، گفت: در طول چهار سال گذشته با سرعت عمل، دقت و اراده نیروهای انتظامی استان یزد کلیه سرقت ها مسلحانه، جرایم خشن و قتل هایی که در استان اتفاق افتاده، کشف و عاملان آن دستگیر شدند.

به گزارش یزدی نیوز دکتر طالبی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی یزد که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام راحل و افرادی که در راه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثار و فداکاری کردند، گفت: امروز نیروی انتظامی مظهر تامین امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و یکی از نهادهایی است که در دوران انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی بهترین عملکرد را در راستای عمل به وظایف و مسئولیت های خود داشته است.
وی با اشاره به نقش و جایگاه تاثیر گذار نیروی انتظامی در همه صحنه ها و رویدادها، اظهارداشت: با نگاه به رویدادهایی که در طول چهار دهه گذشته بر کشور گذشته، می توان به نقش و جایگاه نیروی انتظامی و تاثیر آن ها در تامین امنیت و آرامش ایران واقف شد.
دکتر طالبی با بیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی نیروی انتظامی در رویدادهای مختلف در سراسر کشور مشهود است، خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح و جانفشانی نیروهای انتظامی استان یزد باعث شده تا این استان علی رغم مهاجر پذیری، شرایط اقتصادی حاکم بر این استان و تردد زیاد در استان به دلیل قرار گرفتن در محل عبور اتباع بیگانه و مواد مخدر، کمترین آمار و شاخص های جرم در کشور را داشته باشد.
استاندار یزد با اشاره به شرایط نسبتا مطلوب استان یزد در شاخص های امنیتی، گفت: استان یزد در شاخص های امنیتی و به ویژه در حوزه وقوع سرقت های مسلحانه و جرائم خشن از استان های رده پایین کشور بشمار می آید که این مهم بواسطه هوشیاری بسیار خوب عوامل انتظامی استان یزد و نیز رعایت استانداردهای لازم در تامین امنیت از سوی مردم و اصناف استان یزد بدست آمده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول چهار سال گذشته با سرعت عمل، دقت و اراده نیروهای انتظامی استان یزد کلیه سرقت ها مسلحانه، جرایم خشن و قتل هایی که در استان اتفاق افتاده، کشف و عاملان آن دستگیر شدند.
دکترطالبی در بخش دیگری از سخنانش به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در هفته گذشته اشاره و تصریح کرد: در این حادثه نیز با مدیریت خوب و سریع نیروی انتظامی، سارقان شناسایی و علی رغم خروج آن ها از استان، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که این مهم بار دیگر اقتدار، عزت و سرافرازی نیروی انتظامی را به اثبات رساند.
استانداریزد به ضرورت رعایت استانداردهای ایمنی توسط مردم و اصناف اشاره و خاطرنشان کرد: با رعایت مردم می توان با بیشترین ضریب اطمینان، جامعه و صنوف مختلف را در برابر تهدیدهای احتمالی مدیریت کرد.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی در بخش های مختلف و افتخاراتی که برای استان یزد آفریدند، گفت: با عملکرد و مدیریت موفق فرماندهی انتظامی استان یزد، شاهد تامین نظم، امنیت و آرامش استان یزد هستیم.

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..