بهره برداری از ۲۸۹طرح گازرسانی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: ۲۸۹طرح گازرسانی با اعتبار ۴۱۰میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در مناطق مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش یزدی نیوز اکبر میدان شاهی با اشاره به بهره برداری از ۲۸۹طرح گازرسانی با اعتبار ۴۱۰میلیارد تومان در مناطق مختلف استان به مناسبت دهه فجر گفت: این طرح‌ها علاوه بر برخورداری خانوار‌ها از گاز شهری موجب افزایش اشتغال و حفظ محیط زیست می‌شود.

وی افزود:با بهره برداری از طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر، ۹۹درصد مناطق استان زیر پوشش شبکه گاز طبیعی می‌روند که در حال حاضر تنها برخی از مناطق شهرستان بهاباد به شبکه گاز دسترسی ندارند.

میدان شاهی ادامه داد: با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده تمام مناطق این شهرستان نیز در سال۱۴۰۰ از خدمات این شبکه بهره‌مند شوند تا پوشش خدمات شرکت گاز در استان کامل شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اجرای ۱۳کیلومتر خط انتقالی محور کمربندی یزد را از طرح‌های بزرگ استان ذکر کرد و اظهار داشت: بر اساس نیاز سنجی و مطالعات انجام شده و پیگیری مسوولان این طرح با اعتبار ۲هزار میلیارد ریال به زودی اجرا می‌شود که بهره برداری از این طرح ظرفیت ورودی گاز به استان را دو برابر می‌کند و اشتغالزایی و رونق اقتصادی را درپی دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴۵درصد مصرف گاز استان سهم نیروگاه‌ها، ۴۴درصد سهم بخش صنعت و کشاورزی و ۱۱درصد در بخش خانگی است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..