روغن همچنان در یزد کمیاب است

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد می‌گوید تامین روغن مورد نیاز مردم استان در وضعیت بهتری به سر می‌برد و تقریبا در خصوص روغن سرخ کردنی مشکلی وجود ندارد اما روغن پخت و پز همچنان در استان کمیاب است.

«علی افشارپور» تامین روغن را رو به بهبودی می‌داند و در این باره تصریح می‌کند: طی تمهیداتی که به تازگی دولت پیش گرفته، مقرر شده است تا هر واحد تولیدی با یک استان هماهنگ باشد تا به زودی این مشکل در استانها مرتفع شود.

وی از نظارت مستمر بازرسان صمت بر فروش روغن تنظیم بازار در استان خبر می‌دهد و می‌گوید: البته کره به میزان نیاز در استان وجود دارد و مشکلات مربوط به تامین کره از میان برداشته شده است.

افشارپور با اشاره به کاهش عرضه گوشت مرغ که مشکلاتی را قریب به ۱۰ روز قبل در استان برای تامین و توزیع آن در بازار ایجاد کرده بود، بیان می‌کند: هرچند این مشکل همچنان در برخی نقاط کشور پابرجاست ولی با رایزنی‌های استان و جلسات متعددی که با تشکلهای مربوطه و کشتارگاه‌ها انجام شد، این نگرانی در استان رفع شده است.

وی قیمت مصوب فروش هر کیلو گوشت مرغ در کشور را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام و خاطرنشان می‌کند: هرچند کمبودی بابت تامین تخم مرغ مورد نیاز استان وجود ندراد ولی قیمت تخم مرغ کاهش نمی یابد و عرضه هر کیلوگرم آن در بازار به قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان انجام می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان نیز از مردم می‌خواهد در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه در مورد قیمت‌های مصوب بازار، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ جهت پیگیری و برخورد با متخلفان گزارش کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..