انجام آزمون نازل‌های cng برای اولین بار در یزد

آزمون تصدیق بُعدی نازل‌های گاز فشرده طبیعی (cng) جایگاه‌های گاز خودرو در اولین روز از دهه فجر و برای اولین بار انجام شد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در حاشیه عملیات این آزمون گفت: شرکت بازرسی فنی بهینه سازان اعتماد صنعت ایرانیان که توسط مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران (NACI) تایید صلاحیت شده و دارای مجوز آزمون است، ضمن حضور در استان یزد و با نظارت اداره استاندارد، مبادرت به انجام آزمون کرد.

محمدرضا زارع بنادکوکی در خصوص جزئیات فنی این فرآیند گفت : دوره بازرسی ادواری نازل‌های گاز فشرده طبیعی (cng) جایگاه‌های گاز خودرو یک ساله است که صحه گذاری مربوطه بر اساس استاندارد شماره R۱۳۹ انجام می‌شود.

وی افزود : با استفاده از دستگاه میترینگ میزان جرم گاز خروجی از نازل دیسپنسر‌های گاز فشرده طبیعی (cng) اندازه گیری شده و در این جا نوعی مقایسه انجام می‌شود که اختلاف مقادیر مقایسه نباید از مثبت و منفی ۲ درصد بیشتر باشد.

زارع بنادکوکی گفت : هم استانی‌های عزیز با مشاهده برچسب تصدیق بُعدی نازل‌های گاز فشرده طبیعی (cng) به روی دیسپنسر‌های جایگاه‌های توزیع گاز خودرو از میزان گاز خریداری شده مطمئن باشند. ضمن اینکه کارشناسان این اداره کل با تلفن چهار رقمی ۱۵۱۷ آماده پاسخگویی به تمامی سئوال‌های مردم خوب دیار قنات و قنوت و قناعت هستند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..