برگزاری دوره داوری ملی فوتبال در میبد

دوره ارتقای داوری درجه سه به درجه دو فوتبال به همت هئیت فوتبال استان، فرمانداری، مرکز بهداشت و بنیاد شهید در شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس اداره ورزش و جوانان میبد گفت: در این دوره ۱۷ تن از داوران درجه سه حضور داشتند که اکثرا میبدی و چند نفر دیگر هم از استان‌های همجوار بودند.

محمدرضا زارع با اشاره به قضاوت چند داور میبدی در لیگ‌های کشوری افزود: امیدواریم با حمایت‌های استان و شهرستان بتوانیم در سال‌های آینده داورانی را در لیگ برتر کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بیش از هزار نفر از فعالان حوزه فوتبال میبد بیمه شده اند و این شهر پس از یزد بیشترین فوتبالیست را در لیگ‌ها دارد.

مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال هم گفت: تلاش کردیم بر اساس آئین نامه اجرایی کمیته داوران فدراسیون فوتبال جهت ارتقای سطح کمی به کیفی، اصلاحیه‌هایی که از طرف فیفا و‌ ای اف سی در برگزاری کلاس انجام شده است را برای شرکت کنندگان تدریس کنیم.

علیرضا کهوری با بیان اینکه ارزیابی هر هیئت و اداره بر اساس برگزاری کلاس‌های دانش افزایی و ارتقای سطح کمی و کیفی مربیان و داوران است، افزود: برگزاری چنین کلاسی برای ارتقای سطح جامعه داوری نشان دهنده وضعیت مطلوب فوتبال استان یزد و شهرستان میبد است.

وی میبد را پایلوت داوری استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: اگر این دوره‌ها تداوم داشته باشد شاهد حضور داوران خوبی در سطح بالای داوری در لیگ برتر از این شهرستان خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..