فرماندار یزد:

تجلیل از مقام معلم تجلیل از علم و فرهنگ است

فرماندار یزد گفت : اگر به خوبی جایگاه و نقش معلم در جامعه به خوبی تبیین شود، مسیر خودکفایی جامعه در تمامی عرصه ها هموارتر می شود.

به گزارش یزدی نیوز، ‌جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با حضور فرماندار، معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری و سایر اعضاء تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای آموزشی و فرهنگی می تواند نقش به سزایی در تحقق شعار سال جاری داشته باشد.

فرماندار یزد افزود: باید با ارتقاء روحیه خود باوری،  خمیر مایه ای از جنس خواستن و توانستن را در دانش آموزان ایجاد کنیم تا در آینده بتوانند در مسئولیت های اجرایی که بر عهده می گیرند به خوبی به ایفای نقش بپردازند.

وی با تجلیل از اقدامات و تلاشهای خیرین مدرسه ساز در سطح استان و شهرستان یزد گفت: خیرین یزدی در طول سال های گذشته اهتمام ویژه ای را در رفع مسائل و کمبودهای آموزش و پرورش داشته اند و در این زمینه یزد به عنوان یکی از استان های پیشرو در بحث مدرسه سازی توسط خیرین است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد بر برنامه ریزی برای نکوداشت و تجلیل هر چه بهتر از خیرین تأکید کرد و ابرازداشت: در سال جاری باید به نحوی برنامه ریزی شود تا مراسم تجلیل از خیرین در مدارس،  با حضور پر رنگ دانش آموزان و اولیاء و مربیان صورت گیرد.

" شاکری شمسی " در ادامه با اشاره به در پیش بودن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد دکتر مرتضی مطهری و هفته معلم خاطرنشان کرد: اگر به خوبی جایگاه و نقش معلم در جامعه به خوبی تبیین شود، مسیر خودکفایی جامعه در تمامی عرصه ها هموارتر می شود.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با تأکید به اینکه برنامه های هفته بزرگداشت معلم در خور شأن و کرامت معلمان برگزار شود گفت: فعالیت و مشارکت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در این هفته مهم و اثربخش است.

فرماندار یزد در پایان از آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری و پیگیری اجرای برنامه های بزرگداشت این هفته خبر داد و تأکید کرد: باید زمینه مشارکت را برای فعالیت سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوریم.

بخش نظردهی بسته شده است..