پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را به همه کسانی که دل در گرو آرمانهای والای این انقلاب دارند و سینه‌شان هنوز از شعله امید به برافراشتن پرچم انسانیت و عدالت در سراسر گیتی گرم است، تبریک می‌گویم.
چهل و دو سال پیش، ملت به جان آمده از ظلم، انقلابی مردمی را متفاوت از همه انقلابهای رایج در زمان خود، مبتنی بر اهدافی معین و با شیوه‌ای نوین به ثمر رساند که آزادی را به عنوان موهبتی الهی فریاد می‌زد و با حفظ استقلال از قدرت‌های شرق و غرب، حکومت جمهوری اسلامی را به عنوان طرحی نو در انداخت که حاکمیت مردم را با اجرای آنچه خدا خواسته است سازگار می‌دانست.
از پس گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، علیرغم دشواری‌های فراوان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و فراز و نشیب‌های بسیاری که با آن مواجه بوده‌ایم، نهال کوچکی که آن روز با رنج و پایداری مردم ما جان گرفت، امروز به درختی تناور بدل شده که نقطه اتکای دوستان و خار چشم دشمنان است.
دهه فجر هر سال فرصتی است برای زدودن غبار از آرمان‌ها و اهداف اولیه انقلاب، بازخوانی آنها در بستر زمان و ارزیابی راهی که آمده‌ایم بر مبنای اهدافی که این ملت بر اساس آن، نظم کهنه پادشاهی را با حکومتی جمهوری جایگزین کرد. با این بازخوانی و بازاندیشی است که این آرمان‌ها همواره زنده می‌ماند و فرصت اصلاح کژی‌ها و ناراستی‌ها بر اساس خواست عمومی مردم ایجاد می‌شود.
با گرامیداشت یاد شهدا و ادای احترام به ایثار همه پویندگان راه انقلاب، این ایام خجسته را به محضر مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز تبریک عرض نموده، سعادت همگان و سرافرازی میهن عزیز اسلامی مان را از خدای سبحان آرزومندم.
محمد علی طالبی – استاندار یزد

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..