پیام تبریک آیت الله اعرافی به دانش آموز میبدی

امام جمعه میبد به مناسبت کسب مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط دانش آموز رضا فلاح درپیامی موفقیت این دانش آموز، را تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله اعرافی دراین پیام آورده:گزارش احراز رتبه و دستیابی شما به مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مایه خرسندی و شادمانی شد.

آینده از آن دانش آموزان عزیزی است که با اخلاق و ادب و هنر و دانش وباهمت والا و روح انقلابی قله‌های رفیع خرد و دانش را نشانه گیرند و مرز‌های علم و فناوری را درنوردند و درایران معاصر و عصر انقلاب اسلامی بار‌ها این جهش‌های شور انگیز علمی را تماشا کرده ایم تا آنجا که دشمنان آیین و میهن قلب و مغز دانشمندان و اندیشمندان و متفکران ما را آماج کینه و هدف گلوله‌های خود قرار دادند، اما در دهه مبارک فجر همه آنان بدانند راه آن شهیدان و مسیر استقلال و برازندگی علمی و فرهنگی و فناوری میهن با همت دانش آموزان و دانشجویان عزیز پیوسته پیموده خواهد شد

.
این درخشش زیبای دانش آموزی را به شما و خانواده محترمتان و دبیرستان شهید رحیمی فر و فرهنگیان و آموزش و پرورش میبد و استان یزد شادباش می‌گویم و توفیقات روزافزون شما و همه دوستان و دانش آموزان عزیز را از خداوند مهربان خواستارم و امید فراوان دارم که این راه توسط دانش آموزان و آموزش و پرورش میبد و استان استمرار و پیشتازی آموزش و پرورش در همه قلمرو‌ها تداوم و ارتقا یابد.

رضا فلاح دانش آموز پایه یازدهم در المپیاد کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بین چهل نفر به مدال شش طلای کشوری دست یافت.

مرحله اول پنجمین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بهمن ماه سال گذشته با حضور هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور در چهار مرحله برگزار شد که البته دانش آموزان استان یزد در مرحله نهایی ،این المپیاد خوش درخشیدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..