گم شدن ۱۹ نفر در کویر دروازه قرآن یزد

پنج خانواده به دلیل نا آشنا بودن با منطقه و تاریکی هوا در کویر دروازه قرآن (محدوده دریاچه) گم شده بودند که با تلاش اعضای تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد پیدا شدند.

به گزارش یزدی نیوز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ساعت ۲۳ جمعه ۱۰ بهمن ماه مفقود شدن پنج خانواده شامل ۱۹ نفر در کویر دروازه قرآن یزد (محدوده دریاچه پساب) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام و بلافاصله یک تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان برای پیدا کردن افراد به محل اعزام شد.

محسن حرازی زاده یزدی افزود: تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد متشکل از سه نیرو امدادی با یک دستگاه خودرو به همراه عوامل نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این افراد به دلیل نا آشنا بودن با منطقه و تاریکی هوا و گیر افتادن خودرو در کویر گم شده بودند، گفت : نیرو‌های امدادی پس از رسیدن به صحنه حادثه و پس از چندین ساعت جستجو افراد گمشده را پیدا کردند و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود : تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..