افتتاح ۴۵ زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم استان یزد

رئیس کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: تاکنون ۴۵ زمین چمن مصنوعی روستایی در نقاط مختلف استان افتتاح شده و ۲۶ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در دست اقدام است.

«مسعود شریعتی» در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی روستایی رباط پشت بادام اردکان، گفت: تاکنون ۴۵ زمین چمن مصنوعی روستایی در نقاط مختلف افتتاح شده که برخی در مناطقی بوده که حتی یک متر مربع فضای ورزشی نداشتند و ۲۶ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در دست اقدام است که تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

وی در این مراسم که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس و مدیران استان و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به این که ایجاد این زمین چمن در راستای افتتاح ۴۰ هزار مترمربع فضای ورزشی استاندارد در سطح استان به مناسبت برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید استان یزد بوده است، افزود: توفیق خدمت به مردم در مناطق محروم از افتخارات ما است و همه تلاش ما توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح استان به ویژه در مناطق روستایی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی رباط پشت بادام اردکان و طرح روشنایی مجموعه ورزشی در مجموع با اعتباری حدود پنج میلیارد ریال ایجاد شده است.

به نقل از کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد، شریعتی در پایان با تاکید بر این که فضاهای ورزشی ایجاد شده نباید بلااستفاده باشند، گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همه مردم بخصوص جوانان منطقه بتوانند از فضا های ورزشی ایجاد شده استفاده کنند و انتظار می‌رود با برگزاری جام‌ها و مسابقات مختلف ورزش در این منطقه توسعه و گسترش یابد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..