رئیس شورای اسلامی استان یزد تاکید کرد:

لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی یزد در آخرین سال شوراها

رئیس شورای اسلامی استان یزد با اشاره به آخرین سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی به ویژه در حوزه شهری و روستایی تاکید کرد.

به گزارش ‌یزدی نیوز، سید محمود میرابوالقاسمی در دیدار اعضای این شورا با محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد اظهار داشت: با توجه به سال آخر فعالیت شورای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم ضروری ‌است پروژه های نیمه تمام عمرانی به ویژه در حوزه شهری و روستایی تکمیل شود.

وی از مدیریت ارشد استان خواست تا در این رابطه مساعدت لازم را داشته باشد.

نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: شایسته ‌است تا حد امکان از کلنگ‌زنی و آغاز پروژه‌های جدید خودداری و به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان پرداخته شود.

میرابوالقاسمی بر ضرورت حمایت شوراها از شهرداری در کنار توجه جدی به نظارت بر عملکرد آنها تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری توسط شورای اسلامی تصویب می‌شود لازم است نهایت دقت درتنظیم بودجه و انتخاب پروژه های عمرانی سال آینده انجام شود.

رئیس شورای اسلامی استان یزد همچنین به تشریح فعالیت ها و اقدامات شورا در یک سال گذشته پرداخت و ضمن قدردانی از حمایت‌ها و تعامل استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از برنامه‌های شورا در راستای خدمت رسانی به مردم، اظهار امیدواری کرد: شوراها و شهرداری ها تا روز آخر مسئولیت به وظایف قانونی خود با جدیت عمل کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..