برگزاری طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از برگزاری طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در روز‌های یازدهم تا پانزدهم بهمن در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام مظفر سالاری با اشاره به اجرای طرح‌های قرآنی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در استان گفت: هدف ما تربیت افراد قرآنی در کانون‌های مساجد است و سعی کرده ایم برنامه‌های خود را در سطح استان اجرا کنیم.

وی افزود: در این راستا اقدام به اجرای طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» کرده ایم که در این دوره ۵۰نفر از بانوان استان یزد به مدت دو روز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری این دوره را می‌گذرانند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: این بانوان از تمامی استان هستند که به مدت دو روز حضوری و سه روز نیز غیرحضوری در این دوره شرکت می‌کنند.

سالاری تصریح کرد: همچنین بانوان دیگر عضو کانون‌های مساجد استان نیز می‌توانند با وب سایت بچه‌های مسجد این دوره‌ها را دریافت کرده و استفاده کنند.

وی گفت: گر چه ویروس کرونا سبب شده که بسیاری از فعالیت‌های مساجد تعطیل شود، اما ما سعی کرده ایم با استفاده از ظرفیت مجازی و همچنین طرح ملی «ایران قوی» در این مسیر فعال عمل کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..