رویداد بزرگ هنری بافق با اکران فیلم‌های جشنواره فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: برای نخستین بار، فیلم‌های جشنواره فجر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بافق اکران می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزحسین ارجمند اظهار داشت: با هماهنگی روابط عمومی شرکت سنگ آهن، همکاری مدیریت سینما قدس آهن شهر و پیگیری‌های اداره ارشاد برای اولین بار فیلم‌های سی و نهمین جشنواره بین المللی فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا همزمان با تهران در بافق نیز اکران می‌شود.

 

وی افزود: برای حضور علاقه مندان در اکران این فیلم‌ها، سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است.

 

ارجمند با اشاره به اهمیت این رویداد بزرگ هنری، تصریح کرد: این اولین تجربه در اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر در شهرستان بافق است و اتفاق بزرگی محسوب می‌شود که باید آن را به فال نیک گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ادامه داد: مردم فهیم بافق با استقبال از این رویداد بزرگ هنری نگاهی متفاوت‌تر به سینما داشته باشند و سینما را در سبد کالا‌های فرهنگی خود قرار دهند.

 

وی اظهار داشت: با مدیریت جدید سینما قدس آهن شهر، کار‌ها واقدامات بسیار ارزنده‌ای در این مدت صورت گرفته که مهمترین آن‌ها اکران سه فیلم سینمایی در یک روز است.

 

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینماگران ایرانی در دهه فجر برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..