مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

مطالبه‌گری مومنانه در مردم یزد تقویت می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد پیشگام در استان یزد گفت: مطالبه‌گری مومنانه و منصفانه در مردم یزد با برگزاری این رویداد تقویت می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علیرضا نجیمی  در نشست خبری اولین رویداد پیشگام در استان یزد با اشاره به نقش مهم مردم در برهه های مختلف و اثرگذاری آنها اظهار داشت: تلاش ما آموزش به مردم در حوزه های مختلف با استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی است.

وی افزود: یکی از مباحثی که امروز با آن مواجه هستیم، نا امیدی مردم در رابطه با اتفاقاتی است که باید در کشور اتفاق بیفتد اما هنوز شاهد آن نیستند و نگاه عامه مردم در این زمینه نا امیدانه است در حالی که نقش مردم در رسیدن به برخی اهداف و قله ها می تواند بسیار اثرگذار باشد.

نجیمی عنوان کرد: سازمان تبلیغات تلاش دارد در کنار فعالیت های دینی و تبلیغی خود، وارد بحث آموزش شود و در این راستا رویدادی در استان طی روزهای آینده شکل خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: در قالب این رویداد، از سویی نقش مردم در قالب‌های مختلف به آنها یادآوری می شود و از سوی دیگر نقش و اثرگذاری مردم را به مسئولان یادآوری خواهیم کرد و تلاش داریم در استان یزد در طیف‌های مختلف این وظیفه را انجام دهیم.

وی یادآور شد: این مدل کار قرار است در ۳۰ استان اجرا شود که یزد بعد از همدان، دومین استانی است که میزبان اجرای این رویداد خواهد بود.

نجیمی عنوان کرد: معتقدیم اگر به دنبال اتفاقات و تحولات خوب در مسیر پیشرفت کشور هستیم باید از ظرفیت های موجود مثل مداحان، هیئات مذهبی و … استفاده کنیم و اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: باید نقش مطالبه گری مردم از مسئولان را پررنگ کنیم و اگر بتوانیم مطالبه گری مومنانه و منصفانه و به موقع را ترویج دهیم و آن را با حفظ آبرو و شخصیت افراد انجام دهیم، شاهد رویدادهای خوبی در کشور خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..