کشف ۴۳۷ کیلوگرم هروئین در ۲ عملیات پلیس یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف 437 کیلوگرم هروئین شدند.

به گزارش یزدی نیوز سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و انهدام و دستگیری اعضای باندهای واردکننده موادمخدر، ماموران پلیس این استان تحرکات قاچاقچیان را زیرنظر قرار دادند.
وی ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس ادامه داشت تا اینکه خبری پیرامون بارگیری و حرکت قاچاقچیان با دو محموله سنگین موادمخدر از شرق کشور به سمت پایتخت را دریافت کردند.
کاکاوند ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی از کارکنان باتجربه پلیس مبارزه با موادمخدر استان و کنترل محورهای یزد گفت: عوامل پلیس با انجام دو عملیات جداگانه خودروهای مربوط به سوداگران مرگ را در محورهای فرعی و ورودی استان توقیف و پنج نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.
کاکاوند خاطرنشان کرد: در مجموع در این دو عملیات پنج نفر از سوداگران مرگ دستگیر و چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنها توقیف شد.
فرمانده انتظامی یزد در پایان ضمن اشاره به ماموریت های گسترده پلیس مبارزه با موادمخدر این استان علیه سوداگران مرگ و افزایش ۵۱ درصدی کشفیات موادمخدر در سال ۹۴ تصریح کرد: استان یزد به هیچ عنوان استان امنی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ نخواهد بود.
استان یزد با یک میلیون و ۷۰هزار نفر جمعیت در کنار جاده شمال ، جنوب کشور قرار دارد .
 

بخش نظردهی بسته شده است..