توجه به احداث و تکمیل طرح‌های دارای تاثیرات اجتماعی در حاشیه شهر‌ها

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از طرح‌های توسعه شهری واقع در مناطق حسن آباد و صدرآباد یزد بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، سید مجتبی حسینی پور گفت: یکی از اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال‌های اخیر توجه و اهمیت به احداث و تکمیل طرح‌های دارای تاثیرات اجتماعی در حاشیه شهر هاست.

وی، افزود:خوشبختانه توام شدن اعتبارات مناطق حاشیه‌ای و اعتبارات بازآفرینی شهری نوید بخش اتفاقات خوبی در استان یزد و نیز شهر یزد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی طی سال‌های اخیر حمایت‌هایی را در جهت تامین زیرساخت‌های شهری و کمک به برخی طرح‌های شهرداری در این مناطق به عمل آورده است.

حسینی پور در بازدید از کتابخانه علامه جعفری حسن آباد، درخواست توسعه کتابخانه با توجه به اختصاص زمین همجوار از طرف نهاد کتابخانه‌های استان را بررسی کرد وگفت:کتابخانه علامه جعفری حسن آباد تکمیل شده و در حال بهره برداری است و برخی از تجهیزات آن از محل اعتبارات طرح کاهش آسیب‌ها تأمین شده است.

وی،همچنین از کمربندی حسن آباد بازدید کردو گفت:برای این طرح که از محل اعتبارات بازآفرینی و توسط راه و شهرسازی تکمیل شده و در حال بهره برداری است مبلغ ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مشکلات احداث کلانتری حسن آباد نیز با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد بررسی قرارگرفت این طرح از سال ۱۳۹۸ شروع شده و کل اعتبار آن از محل استانی تأمین شده است.

در بازدید از پارک بزرگ حسن آباد اعلام شد این طرح نیز از محل اعتبارات استانی و شهرداری در سال‌های گذشته تکمیل شده و قابل توسعه می‌باشد.

ورزشگاه شهدای حسن آباد شامل سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی از محل منابع استانی نیز در سال‌های گذشته احداث شده و تجهیزات آن از محل طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی تامین شده است که بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور بررسی تقاضای اعتبار جهت تکمیل زمین والیبال و فوتبال ساحلی نیمه کاره صورت گرفت.

سید مجتبی حسینی پور همچنین در بازدید از طرح نیمه تمام مرکز سلامت منطقه صدرآباد در جریان وضعیت این طرح قرار گرفت.

وی، در این بازدید گفت:کمبود این مرکز در منطقه صدرآباد به خوبی حس می‌شود. طرح مرکز سلامت صدرآباد که از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شروع شده و درحال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..