نائب قهرمانی دانشگاه یزد در لیگ برتر بدمینتون کشور

تیم بدمینتون دانشگاه یزد در هفته دهم لیگ برتر بدمینتون کشور با شکست شهرداری شهربابک، نائب قهرمان شد.

به گزارش یزدی نیوز تیم بدمینتون دانشگاه یزد در هفته دهم لیگ برتر بدمینتون ایران در سالن امام علی این دانشگاه به مصاف تیم قدرتمند شهرداری شهر بابک رفت و با نتیجه درخشان ۴ بر یک حریف را مغلوب کرد.
این تیم با شکست حریف خود توانست در مجموع نتایج رفت و برگشت، نائب قهرمان بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان جام خلیج فارس شود.
بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان جام خلیج فارس به صورت رفت و برگشت در ۱۰ هفته برگزار شد که تیم‌های بدمینتون رعد پدافند هوایی قم، دانشگاه یزد و صنایع اردکان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
فرزاد فیضی فر رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد گفت : تیم بدمینتون این دانشگاه برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حضور یافت و موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد و توانست به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کند.
این تیم همچنین در اولین دوره حضور خود در لیگ برتر بدمینتون کشور در سال ۱۳۹۷ در جمع چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفت و اکنون پس از گذشت دوسال موفق به کسب مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بدمینتون ایران جام خلیج فارس شد.
فیضی فر با اشاره به اینکه بازیکنان تیم دانشگاه یزد با بازی‌های جوانمردانه، همت و غیرت موفق به کسب افتخاری بزرگ برای ورزش و رشته بدمینتون این استان شدند، گفت: باید از مسئولانی که در این شرایط با حمایت خود باعث این موفقیت شدند نیز قدردانی کرد.
رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد گفت: با وقفه‌ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا در میانه برگزاری مسابقات اتفاق افتاد به مدت ۲ ماه تعطیل شد و دوباره از اواخر آذرماه بر اساس نظر فدراسیون، رقابت تیم‌ها بر اساس برنامه به صورت رفت و برگشت ادامه یافت که در پایان تیم رعد پدافند هوایی به مقام قهرمانی رسید و دانشگاه یزد در مکان دوم قرار گرفت.
لیگ برتر بدمینتون کشور در سال ۹۹ با حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنایع اردکان، دانشگاه یزد، شهرداری شهربابک، رعد هوایی پدافند قم و ذوب روی صبا صنعت زنجان که متشکل از تمامی بازیکنان ملی‌پوش بود از شهریورماه سال ۱۳۹۹ به صورت رفت و برگشت در ۱۰ هفته برگزار شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..