مشکلی در تمدید قرارداد کارگران معدن بافق وجود ندارد

فرماندار بافق: مشکلی در تمدید قرار داد، کارگران معدن آنومالی شمالی بافق وجود ندارد و در صورت تمدید نشدن قرار داد کارگران به فرمانداری مراجعه کنند.

به گزارش  یزدی نیوزطلایی مقدم  گفت: طبق قرار داد شرکت نوظهور با شرکت شهداب که کار به صورت پیمانکاری به شهداب واگذار شد و قرار داد‌ها از اردیبهشت ماه امسال اجرایی شد.

وی اضافه کرد: تمدید قرارداد، طرح طبقه بندی، پایین بودن حقوق ومزایا، تنظیم قرارداد قانونی و بیمه از موضوعاتی بود که کارگران به خاطر اجرا نشدن ان گلایه‌مند بودند وبا پیگیری با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و باتوجه به قوانین ومقررات وبا صحبت با پیمانکار مقرر شد، قرار داد تمدید شود، برای افزایش حقوق باتوجه به قوانین نهایت مساعدت برای افزایش حقوق در سه معقوله انجام شود.

فرماندار بافق گفت:در بحث تمدید قرارداد مشکلی وجود ندارد ومراجعه کنندگان می‌توانند برای قرار داد اقدام کنند.

طلایی مقدم یاداور شد: موضوع دیگر، اجرای طرح طبقه بندی بود که کارگر ساده بود که فرد راننده دامتراگ است وباید طرح طبقه بندی اجرا یی شود که اداره کل کار تعاون ورفاه اجتماعی و پیمانکار طرح قول دادند، انجام دهند و از هر وقت اجرا شود، مابه التفاوت از اردیبشهت ماه محاسبه وپرداخت می‌شود.

وی ادمه داد: اضافه کار مبنا براساس ۱۹۵ ساعت بود، که براساس ۱۷۶ ساعت مقرر شد ساعت کاری محاسبه و مابه التفاوت به عنوان اضافه کار پرداخت ‌شود ،که کارگران در طبقه بندی و افزایش حقوق پرداخت مابه التفاوت خواهند داشت.

فرماندار بافق تاکید کرد: کارگران برای تمدید قرار مشکلی نخواهند داشت و در صورت مشاهده مشکل برای رفع آن به فرمانداری مراجعه کنند و تمام تلاش ما افزایش حقوق کارگران بر مبنای قوانین و مقررات است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..