اجرایی شدن زیرساختی طرح اقدام ملی مسکن در مهریز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از اجرایی شدن زیرساخت‌های طرح اقدام ملی مسکن مهریز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر کل راه وشهرسازی استان یزد گفت: در طرح اقدام ملی مسکن قرار است بیش از پانصد واحد مسکونی به مدت دو سال در مهریز ساخته شود

یادگاری افزود:عملیات ساخت و ساز در چند فاز انجام می‌شود و فاز اول آن صد واحد مسکونی اواسط سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: افرادی که به تعهدات خود در پرداخت تفاوت هزینه‌ها و تسهیلات بانکی عمل کنند در اولویت طرح تحویل مسکن قرار می‌گیرند.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به پیگیری زیر ساخت این طرح با حضور مدیران استانی آب و برق و گاز اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان برآورد هزینه‌ها و طرح‌ها را آماده و جمع بندی و با همکاری راه و شهرسازی و شهرداری در کوهتاترین زمان ممکن زیر ساخت‌های طرح اقدام ملی مسکن مهریز اجرایی می‌شود.

صادقیان در این نشست جهت تامین مسکن افراد واجدین شرایط کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و افزود: برای افراد تحت پوشش بهزیستی که دارای فرزند دو معلول هستند در شرایط خاص زمین واگذار می‌شود و برای افراد واجد شرایط کمیته امداد و بهزیستی که در این طرح ثبت نام نکرده اند بنا بر اعلام سازمان بهزیستی و کمیته امداد و احصاء شدن نام آن‌ها در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام و خانه دار شوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..