«کمیته هنرمندان» و «رادیو همگانی» یزد در مسیر ملی شدن

کمیته هنرمندان و رادیو همگانی، دو طرح ویژه هیئت ورزشهای همگانی استان یزد در صورت تایید نهایی فدراسیون ورزش‌های همگانی به صورت ملی اجرا خواهند شد.

«امین سامعی» دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در جریان بازدید «محمدرضا فروهی» دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به راه‌اندازی رادیو همگانی از ۴ سال پیش در فضای مجازی، اظهار کرد: هدف از راه اندازی رادیو همگانی ارائه برنامه‌های تفریحی و ورزشی در جهت ایجاد انگیزه و آگاهی رسانی برای حضور شهروندان در ورزش بود.

وی افزود: در ابتدا رادیو همگانی در بستر تلگرام فعالیت می‌کرد ولی پس از فیلتر شدن این پیام‌رسان از فعالیت رادیو همگانی کاسته شد و در دوره جدید این رادیو در بستر اینستاگرام و با تصویر پخش می‌شود، که «محمد تخته‌دار» به عنوان سرپرست گویندگان و با حضور جمعی از گویندگان جوان در آن فعالیت می‌کند.

«محمد صادق خواجه‌ای» رئیس کمیته هنرمندان هیات ورزشهای همگانی استان نیز با اشاره به لزوم همراهی هنرمندان و افراد شاخص با ورزش همگانی در جهت تشویق مردم به این امر مهم، عنوان کرد: کمیته هنرمندان هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد با هدف حضور افراد شاخص به ویژه هنرمندان استانی و ملی در جهت تشویق شهروندان به ورزش و حضور در همایش‌های همگانی تشکیل شده و این کمیته علاوه بر این مهم، ساخت کلیپ‌های هنری، رایزنی با ارگان‌هایی همچون صدا و سیما و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری را نیز در برنامه‌ی خود دارد.

«محمدرضا فروهی» دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های مثبت هیئت ورزش‌های همگانی استان، اظهار کرد: این طرح‌های شاخص می‌تواند با بررسی علمی و تخصصی به صورت کشوری و با محوریت استان یزد اجرایی شود تا تاثیر خوبی در کاهش کم تحرکی شهروندان داشته باشد.

لزوم بکارگیری همه امکانات، فعال شدن همه کمیته‌ها، فعالیت‌های بین بخشی و پرهیز از فعالیت جزیره‌ای و همیاری همه ارگانها از دیگر تاکیدات دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور در این نشست بود.

در این نشست که با حضور «امیرعظیم صحت مند» رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان، «مائده سعیدی» نایب رئیس بانوان این هیئت، «مهدی جاور» رئیس کمیته پرواز کایت استان و دیگر اعضای هیئت استان برگزار شد، مقرر گردید تا این دو طرح با بررسی و تایید فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به صورت ملی و با محوریت استان یزد اجرایی شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..