رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

گردهمایی بزرگ و مردمی غلبه بر دیابت در یزد

no-thumbs

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به سفر وزیر بهداشت در هفته سلامت به استان یزد، گفت: گردهمایی بزرگ و مردمی غلبه بر دیابت در یزد برگزار می‌‍‌شود.

به گزارش یزدی نیوز دکتر "محمدرضا میرجلیلی"  با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت، اظهار کرد: آگاه‌‌سازی عمومی در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی از جمله مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی در هفته سلامت است.

وی آموزش تغییر سبک زندگی و تغذیه نامناسب را از دیگر اهداف نظام سلامت در استان یزد دانست و بیان کرد: به طور میانگین بیش از ۱۷ درصد جمعیت بالای ۲۰ سال استان یزد دیابتی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان یزد در هفته سلامت، گفت: افتتاح ۷۰۰ مدرسه حامی پیشگیری از دیابت و اعطای لوح تقدیر به فعالان پیشگیری از شیوع دیابت از جمله برنامه‎‎های وزیر بهداشت در یزد است.

میرجلیلی برگزاری همایش پیاده‌روری با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی سالم و ضرورت تحرک بدنی بین اقشار مختلف جامعه، برگزاری همایش ملی سلامت، برگزاری همایش خیرین سلامت در بیمارستان شهید صدوقی، گردهمایی بزرگ و مردمی غلبه بر دیابت و رونمایی از تندیس غلبه بر دیابت از دیگر برنامه‌های وزیر بهدشت، درمان و آموزش پزشکی در استان است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..