رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد:

تشکیل ۹۸ فقره پرونده تخلف تخم مرغ در استان یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل ۹۸ فقره پرونده تخلف تخم مرغ به ارزش ۲۵میلیارد ریال از ابتدای دی ماه تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا علمدار یزدی اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده اخیر از مرغداری‌های تولید کننده تخم مرغ و همچنین واحدهای عرضه کننده در سطح عمده و خرده فروشی از ابتدای دی ماه تاکنون تعداد ۹۸ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی تعداد بازرسیهای صورت گرفته در این مدت را ۶۸۶ مورد عنوان و تصریح کرد: ۹۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد ریال تشکیل که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تأکید کرد: بازرسان این سازمان بصورت ویژه و در قالب تیم های تخصصی وگشت های مشترک واحدهای عمده فروشی وخرده فروشی را مورد رصد و بازرسی قرار می دهند

وی هشدار داد: در صورت عدم رعایت قیمت‌های مصوب و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی ، امتناع از عرضه کالا ، قاچاق و…. بر اساس قوانین نظام صنفی ، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

علمدار یزدی افزود: قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور برای هرکیلو درب مرغداری ۱۴هزار تومان و برای مصرف کننده به ازای هر کیلو ۱۶هزار و ۹۰۰تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا و سایر تخلفات اقتصادی با استفاده از سامانه الکترونیکی بازرسی و نظارت این سازمان و یا از طریق تلفن۱۲۴ در تمام اوقات شبانه روز ، مراتب شکایت خود را اعلام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..